Poszukujemy handlowca do obsługi obszaru woj. zachodniopomorskiego
Twój zakres obowiązków
- aktywne realizowanie celów sprzedażowych
- rozbudowa bazy klientów
- wdrażanie dedykowanych rozwiązań u klientów
- udział w szkoleniach w celu poszerzania wiedzy niezbędnej w doradztwie
- utrzymywanie kontaktów z klientami i doradztwo agrotechniczne
- dbanie o dobry wizerunek firmy
Nasze wymagania
- doświadczenie w sprzedaży i umiejętności negocjacyjne
- mile widziana wiedza z zakresu agronomii, z uwzględnieniem zagadnień związanych ze środkami ochrony roślin
- systematyczność i bardzo dobra organizacja dnia pracy
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie zawodowe w firmie o profilu rolniczym
- wysoka kultura osobista
To oferujemy
- zatrudnienie w nowoczesnej i stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę
- samochód służbowy, laptop, telefon
- atrakcyjne wynagrodzenie: pensja + premia zależna od Twoich wyników pracy
- możliwość rozwoju zawodowego, regularne szkolenia z zakresu agrotechniki, doradztwa terenowego oraz kompetencji handlowych
- przyjazne środowisko pracy, zgrany zespół
Benefity
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- paczki świąteczne